Ana Sayfa  Sohbet  Şarkı Sözleri  Sağlık  Fıkralar  Arama İletişim

Menü

   Ana Sayfa
  Kürtçe Müzik Video
  Yeni Video KLibLer 2008
 Ask
 Cinsellik
 Diziler
 Duygusal Video
 Filmler
 Fıkralar
 Gül Resimleri
 Güzel Sözler
 Haberler
 Hikayeler
 Komik ResimLer
 Manken Resimleri
 Msn Messenger
 Muzik Haberleri
 Okey
 Oyunlar
 Resimler
 Rüya Tabirleri
 Sağlık
 Sevgi sözleri
 Sinema
 Siverek ResimLeri
 Sohbet Chat
 Spor
 Tv Dizileri
 Videolar
 www.yagmurtanesi.net
 Yemek Tarifleri
 Üniversiteler
 ünlüler Resimleri
 Özlem Mesajları
 Şarkı Sözleri
 Şiirler
  İletişim

 KANSERİ NELER TETİKLİYOR SİZCE

Okunma

97

21 ünlü uzman tarafından yapılan ve beş yıl süren araştırmadan kanserle ilgili şu sonuçlar çıktı

Günde 1 porsiyon köfte bile kanser riskini artırıyor

Beş yıl süren araştırma sonucuna göre günde
bir dubleden fazla içki de kanseri tetikliyor

Dünya
Kanser Araştırmaları Fonu tarafından yapılan bir araştırmaya göre,
kırmızı et ve alkol çok az miktada tüketilse bile kanser riskini
artırıyor. Kamu sağlığı, diyet ve beslenme konusunda 21 dünyaca ünlü
uzman tarafından yapılan ve beş yıl süren araştırmaya göre, günde 100
gram bile kırmızı et tüketmenin özellikle bağırsak kanseri riskini
artırdığı belirlendi.

Uzmanlar tarafından yayınlanan tavsiye
raporunda günde 80 gramın üzerinde kırmızı etin kesinlikle
tüketilmemesi gerektiği kaydedildi. Rapora göre, alkol tüketiminin ise
sıfır olması gerekiyor. Erkekler günde iki bardak, kadınlar ise bir
bardak alkolü geçtiklerinde kanser riski katlanıyor.

HANGİ MENÜDE KAÇ GRAM ET VAR?

Big Mac�teki köfte 110 gr.

Whooper�daki 114 gr.

İskender 120 gr.

Bir porsiyon

köfte 100 gr.

Organik gıda kanser düşmanı

ORGANİK
gıdalar üzerinde bugüne kadar yapılan en büyük araştırmanın sonuçlarına
göre, organik besinler diğer besinlerden çok daha sağlıklı. 4 yıl süren
ve tam 24 milyon dolar harcanan araştıma sonucunda organik meyve ve
sebzelerin yüzde 40 daha fazla antioksidan içerdiği, diğer meyve
sebzelere oranla demir ve çinko açısından çok daha zengin olduğu
belirlendi. Organik yöntemlerle üretilen sütte ise antioksidan oranı
yüzde 90 daha fazla olabiliyor. Organik besin tüketenlerde kanser ve
kalp rahatsızlıkları azalıyor. Bu araştırmayla AB hükümetlerinin
organik yiyeceklerle ilgili tavsiye kararları alması bekleniyor.

www.yagmurtanesi.net sohbet siteleri



  Yorumlar

 
BarıŞ AkarSu Sarkı SözLeri


batman sohbet, batman muhabbet,batman çet, batman chat, batman sohpet


AYŞE HATUN ÖNALIN KALBE BEN ALBÜMÜ


manisa sohbet odaları, manisa chat sitesi, Sohbetgul.com


Bizim Evin Halleri


Bedava sex videoları,canlı sex,Porno izlesene,yerli pornolar,türk ...


Türk Sex, Porno , Adult, Seks, Azeri Sex , Free Sex, Turk Sex ...


kıztube izlesene kiztube izlesene.com mynet youtube pikniktube ...


Cinsel Sohbet Odaları, Cinsel sohbet, Cinsellik


vidivodo


chat kanallarıSohbet sitelerisohbet kanallarıchat sitelerisohbet sitesierotik videosicak videochatchat odalarısohbet odalarıchatsohbetAkyaka apartChatSohbetmircsohbetsohbet odalarıfilm izlechatsohbet odalarısohbet sohbet Sohbet sohbetsohbetsohbet odaları

Cinsellik |  Diziler |  Filmler |  Fıkralar |  Güzel Sözler |  Haberler |  Hikayeler |  Msn Messenger |  Oyunlar |  Programlar |  Resimler |  Rüya Tabirleri |  Sağlık |  Script Hakkında |  Videolar |  Yemek Tarifleri |  Şarkı Sözleri |  Şiirler

Copyright © 2008 Tüm Hakları Saklıdır EmreCan

1 Online Ziyaretçi